Thursday, December 30, 2010

Kalau diberi pilihan, aku mahu Bakat macam ini.



 Nama: Aoki Ryuj                    
Tarikh Lahiaq:29/1/1981          
 Tempat Lahiaq:Yokohama         
        Asai mana:Yokohama (padia hang ni)
 Kumpulan Darah: B tulen          
        Saiz pinggang: Sama macam penulis.
                                          Kebolehan:                                                                      
            Dengan slumber boleh menyanyi sebiji-biji 10 lagu dari 10 artis berlainan ,tanpa mengira jantina mahupun peringkat umur. 




World No.1 Show

-Adalah program television terbitan NihonTerebi ,rancangan yang mengumpulkan bakat-bakat  low-profile, dan middle-low-profile performers dari seluruh dunia.Rancangan ini  juga menjemput 300 orang hartawan dari seluruh Jepun, yang mana mereka ini dikehendaki membayar berapa yang mereka sanggup bayar bagi setiap perfomance . Dimulai dengan 100yen (=RM3.60),sampailah, berjuta-juta yen.

 Untuk program tahun ni, Aoki-kung sekali lagi dijemput untuk buat show . Tak macam tahun lepas, task tahun ini ,beliau akan copy , bukan 1, bukan 2, mahupun 3,...  tapi sepuluh lagu terus! Setel...

Ini senarai lagu yang telah diciplak bulat-bulat.
1.Kowarekake No Radio -Tokunaga Hideaki
2.Kamome Ga Tonda Hi -Machiko Watanabe
3.Sakura Zaka-MasaharuFukuyama
4.Kiseki -Green
5.One More Time ,One More Chance -Masayoshi Yamazaki
6.I LOVE YOU -Yutaka Ozaki
7.Shikuramen No Kahori -Akira Fuse
8. Flower -Kinki KIds
9.Niji -L'Arc〜en〜Ciel
10.Misora Hibari -Sansan Ai



Macam tahun lepas, untuk program tahun ni, dia yang paling tinggi ,yakni 1,247,400 yen(=RM 47ribu , ok tak sampai sejuta ).
Ini show dia, enjoy!

 KAMONG,  AOKI RYUJI




    Rahsianya ialah , bukaan larinks dia lebih besar dari lelaki normal, malah lagi besaq dari wanita pun. Dari situlah beliau boleh kawal kelansingan dan kenyaringan suara beliau dengan sesuka hati.Dok cari-cari gak full-video kat D-Addict, nak tunjuk kat hangpa betapa bezanya anak tekak dia dengan anak tekaq hangpa, tapi yang atas nilah yang terbaik.Layankan je. .
Pasal yang tekak itu aku buh gakla bawah. Bayangkanlah sendiri lubang tekak dia besaq takat mana.


Bukaan Larinks hang pa dan juga aku bila bersembang lebat





Ada bakat  tapi usaha tarak tak guna juga.

Aoki Ryuji ni dah start bidang nyanyian ni sejak 1997 lagi. Masa itu dia bermula dengan agak slow walaupun dah jadi Juara Bintang NHK(ala-ala Juara Bintang RTM gak la)Dia start bidang monomane ,setelah menang Contest Monomane Peringkat Kebangsaan Negara Jepun pada 2005. Dan lagi untuk tahun 2006,2007, 2008 (dan 2009 orang ban dia ,kasi can orang lain la brader,haha, statement ni acah)  .
    Oh ya, kalau hangpa nak tau, monomane kat sini merupakan salah satu cabang seni yang eksklusif. Kalau kita kat Malaysia macam menyanyi, berlakon, melawak, kalau kat sini tambah satu lagi, duplicate atau monomane.Susah woo, nak copy suara orang  sebijik-bijik, lagi-lagi suara Saleem, Jamal Abdilah, Lan and the Typewriter jangan ceritalah, cuma Black tu ada iras-iras skit ngan suara Lan, aku rasala.

Beliau dah berkali-kali muncul kat Program Tv , dan berkali-kali juga menang contest monomane-monomane seperti ni. Coloborate ngan artis, dah jenuh bilang, tak terbilang-bilang.Cumanya dia lagi selesa untuk kekal jadi artis monomane ,sebab itulah originalitynya,....hah?

Ok, maybe ada rasionalnya, sebab setakat untuk tahun ini ,beliau dah dapat copy 36 suara artis , dan berazam menambah lagi koleksi suara untuk tahun-tahun mendatang.



Untuk tahun 2011 , aku harap dia dapat belajar English with a proper pronunciation , sebab hari tu aku tengok show dia cuba monomane suara Michael Jackson(siap ngan joget2 gelimat) dan cubaannya itu sangat hancusss...

KAMONG,  AOKI RYUuuuJI


_ciao.












p/s:Suara penulis juga ekslusif, tiada keserupaannya dengan Shahir(AF bape ntah) walaupun rupa dan negeri ,sama, sekian.



7 comments:

Lyn Sery said...

Choi gila ada bakat camtu
kalau le kat M'sia ada yg camtu??

alexayussida said...

fuyooooo..talented,handsome pulaakkk..pakej habes!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Gila kentang!

Sudahlah kawaii!

Ok2, walaupun dia tua sedikit dari penulis blog ni (berdehem) tapi dia masih kelihatan comel berbanding penulis blog ini yang serupa & sama negeri dengan Shahir AF8 yang telah menghilangkan diri itu.

EH, suara penulis blog Bilik perak ini memang ekslusif. Sebab dah pernah dengar dia menyanyi secara live dah sebelum ni. Eh, ini rahsia kan sepatutnya?

XD

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Nak tambah gak [walaupun dah tulis panjang berjela kat atas tu] - sebagai penghargaan khusus buat Sherinizam (nama unik ni, mana sama cam Shahir)

Suruh mamat Jepang ni nyanyi dalam BM pula beserta loghat perak. Baru sedap teman nak mendengo nye.

XD

ザ-sylver- S said...

@lynSery: kalau ada, pnyanyi asal tkleh hidup la.Bayar sorng nyanyi dari mula smpai abes kt Jom Heboh , jimat..hahaha

@alexaayusida: ada lagi, duit berkepuk-kepuk= ultimate-perfect-package

@zara;itu suara meneran

@lagi zara;jangan...berdarah telinga kang

انجين محمد said...

شركةتنظيف بالدمام
تعد عملية التنظيف من الأولويات عند الكثيرون فلن يقف الاهتمام بالتنظيف على السيدات فقط، فهناك الكثير من الرجال الذين يرغبون في الجلوس بمكان نظيف خالي من الروائح الكريهة والأشياء المتعفنة والأتربة والحشرات، وكل ما يدل على عدم النظافة، وهذا ما يجعله يطرق أبواب شركة تنظيف بالدمام حتى أن يحصل على خدماتها الفريدة من نوعها وهي:
· تقدم شركة تنظيف بالدمام خدمة التنظيف بالساعة.
· تعمل على تنظيف الكنب والسجاد والستائر والمفروشات بالبخار.
· تعتمد على استخدام أحدث معدات وأدوات التنظيف.
· خدمة مكافحة الحشرات بالدمام.
· استخدام أقوى المنظفات الأكثر أماناً على صحة الإنسان والبيئة.
· خدمة تنظيف مسابح بالدمام.
· خدمة تنظيف وعزل خزانات.
· خدمة عزل أسطح.

yanmaneee said...

supreme new york
kd 10
louboutin
coach factory outlet
nike shox
nike air max 270
supreme
christian louboutin outlet
yeezy boost
golden goose sneakers

Related Posts with Thumbnails