Monday, August 29, 2011

Sahur serba serdahana



Pepatah melayu moden ada mengatakan


You are what you eat.



Tadi aku makan biskut Rocky waktu sahur.

Ini bermakna, aku adalah Rocky Balboa.








YiiiHAA!!



............



Tapi sayang sekali. Kat sini  orang tak panggil rocky tu Rocky, 


orang panggil











Tapi bukan semua Pocky buleh makan, certain-certain aja.
Sebenarnya ada lah bahan-bahan yang korang pikir aku akan jadi itu terkandung dalam itu sikit.
Bukan disebabkan aku tanak jadi bende yang korang pikir aku akan jadi itu.
Sememangnya aku takkan jadi benda yang korang pikir aku akan jadi itu.
Karena
aku tetap aku.


Oklah, esok dah nak raya, ni kasik screen-shot skek.















Sape mai raya rumah dapatla sorang sebatang sebagai pengganti duit raya
_ciou



3 comments:

takky said...

suke prisa strawberry...
slamat menyambut syawal di negara matahari terbit...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ku lagi suka choc.

:)

P/S : Selamat hari raya Sheri. Maaf atas segalanya.

Anonymous said...

شركة بتبوك
شركة تنظيف مكيفات بتبوك
شركة صيانة مكيفات بتبوك
شركة عزل اسطح بتبوك

Related Posts with Thumbnails