Sunday, June 6, 2010

Yeay, minggu depan bola!!

   Lepas sorang, sorang injured.Star -star lak tuh. cubelah yang injured 3rd keeper ke,2nd last man ke, takdela tak seronok sangat world cup nanti.Ni yang latest Arjen Robben lak.adoi..

So far, untuk team Okada-JAPAN, kalau dapat mara ke peringkat  kalah-mati , pasukan anda memang hebat, sebab mengharapkan Nakazawa dan Tulio (center-back yang juga top scorer setakat ini )  untuk menggempur kubu  lawan adalah agak tidak adil, kerana Eto'o ,merupakan runner-up 200m masa kat sekolah menengah dulu, adalah sangat berbisa terutamanya serangan balas mengejut(counter-attack).Hantaran tiba-tiba oleh Van Persie, ke kapala-kepala Kuyt, Schneider mahupun Huntelaar adalah sangat sukar dijangka.Cabaran setara mungkin datang dari Denmark, yang sudah miss 2 world cup, sambil mengharapkan Cameroon dan Belanda seri tanpa jaringan.

Papepon GAMBATTE NIPPON, jersi dah lawa dah,

   Malam ni aku cuba mengasah bakat aku yang tak berapa nak ada ni ,melakar potrait seorang lagi bintang yang terlepas aksi WC ni , (feel pity for him).So , untuk tatapan penyokong England di luar sana, terimalah hakikat ini seadanya ,walaupun bukan Fan-England, aku tetap fan Man.U yang sejati. 




  








-conteng pakai ScribllerToo.. tryla beb, dengan tak semena-mena nanti korang terasa diri macam berbakat giler(hoh!?)






p/s:Tengah sedap-sedap korang mengunyah biskut mayat ngan nescafe 3 in 1 memalam buta ni, adalah baiknya juga kalau dapat didoakan keselamatan saudara kita yang otw dalam kapal gi Gaza ,.Kalau ada kapal dari Nagoya Port ni yang nak gi sana, malam ni jugak booking tiket.Mesti dia singgah Port Klang gakkan...?

5 comments:

awek berahi said...

ini mcm muke the rock je abg niXam

ザ-sylver- S said...

kehkehkeh , nicknme tkble bla..
- ni Rio la sayang , ala..., yang you rijek i sbb dia dulu..

kumis mulus said...

abg nixam,irine nadia dh wat post psl kesah cinta die...abg nixam ble lg..tringin sy nk bc...

kyo_9 said...

lawa siot lukisan ko bro~
cam the rock pon ade=

ザ-sylver- S said...

kekeke..tracing je bro, sumer orng leh wat kot..

Related Posts with Thumbnails