Tuesday, October 25, 2011

Oh, Alex ..

Bahasa Melayu kita sungguh kaya. Masakan tidak, huruf E pun ada dua sebutan. Ê talêng dan E pepet. 
 Ê talêng-> Ali sêpak bola
 E pepet-> Ali sepak muka adiknya yang tak reti sêpak bola.
________________________________________________________________________________________________






Alex,( êy-lêx ) student Thai , barasal dari daerah bersempadan dengan Narathiwat,dan mai jepun baru sahaja lagi.Alex  merupakan pelajar ex-change dengan Universiti dekat-dekat sini.Aku rapat dengan dia . Dulu biasa-biasa aja, sejak dia pamdai cakap jepun sikit-sikit, maka dengan aku la dia stick.Macam pelesit.  Tapi aku apa kisah, oklah  get-on  dengan guys, dan berpelseran tak tentu hala dengan gadis yang bukan mahram, kan statement aku..




Dia boleh cakap Melayu, kecek klate sikik-sikik.English dia lagi ok dari aku, so , check and balance la. Kejap English skit, kejap jepun, kejap klate . so takdelah macam Ayam dengan itik  bila cakap dengan Japs .


Selasa  yang Ternoda
Kami berjanji mahu berjumpa. Dia la yang  beria. Aku ok je.

Aku tiba lewat, Nampak dia dengan beberapa orang teman.Harap dia tak merajuk.
Malam itu, aku  duduk jauh sedikit.
Pun begitu, dia begitu gembira. Dari raut wajahnya saja, audah tahu dia sangat ghairah., sangat puas macam baru lepas..

    Dengan peluh jantan mencurah-curah  membasahi dada yang bidang, sekali-sekali menyapu dengan tangan, sudah cukup buatkan gadis-gadis berspek tebal bergigi besi dan rambut bergetah gelang di luar sana , tidak keruan.
   Dia melambai, aku , glup, ringan benar tangan aku membalas.Hai~
Urat nya tertimbul-timbul, melata di segenap pelusuk lengan dan jelas bila dia mula mengelap dahi, menyisip rambut hitam nya.Beberapa rakan sudah mulai beredar, sehinggalah tinggal dia yang terpinga-pinga , tak lama selepas itu, barulah dia datang dekat aku.
  
   Dengan penuh senyuman menggoda, dengan tertib dia bertanyakan samada aku sudah ambil kot kat dobi semalam ke belum.Dia tau dobi yang mana lebih murah. Lepas dia tanya kenapatak basuh sendiri, sukar aku nak jawab, sebab kot memang tak leh sumbat dalam mesin. Belum habis menjawab, kenapa aku tak kahwin, atau sekurang-kurangnya ada awek yang boleh tolong basuhkan. Makin meleret-leret pula , tapi  entah kenapa , aku layankan aja.
Dengan suara makin perlahan, tiba-tiba ,dia... 
“You want a pelêy?”
  
  Dia bertanya.Aku tergamam.Tangan kanannya laju menyelup ke dalam baju . Masaka..?
Susuk yang tegap itu tidak pernah erti  kecewa.Alex menghampiri perlahan-lahan cuba memujuk, sambil tangan di bahu;

  “Hey, come on, just a pelêy”

   Hati dah tak tenteram.Dia membetul-betulkan seluar.
Pantas dia menarik  lengan  ni perlahan-lahan,.Tak terdaya melawan , aku turutkan saja. Melihat wajah yang girang itu, sudah cukup buat aku teruja, ke seberang sana, jauh dari kelompok manusia sebelah sini, Aku kebingungan, pelik mengapa mudah sengat aku layu dengan ajakakan lelaki ini.
    Aku berjalan gemalai. . Mak , ampun diri ini, tak tahu mengapa boleh tertewas di tagan seorang yang bernama LELAKI.
    Aku sayu melangkah-langkah  ke sana,  ke court badminton yang sebelah sana.


 Ohooo, rupanya dia nak ajak partner, lawan double ngan budak indon nih , nak main tapi tak cukup korum..
Akhirnya kami kalah tiga set ,dan berhajat nak tebus balik minggu depan

Hmmmm….
 Boleh tahan juga Alex ni, smash tajam, plessing pun superb,kalah sebab aku lubuk.
Dia menjeling tajam ;“Nice pelêyh..”


Apa  pelêy , pelêy? ,    Lain kali sebutlah betul-betul,   PLAY LAH!

Ke aku yang salah dengo? , 



Alahai~










8 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Kirim salam itu Alex.

Dia rupa Vj Utt.


Eh, okbai,

cik jaa said...

siutttttt!! kau gelabah sangat dah kenapa??

takky said...

ish, ko nie pk negatif sgt nie...
c(;

Unknown said...

aku syak, lepas ni mesti ramai gayboy yang search dada bidang jantan berpeluh riang akan masuk ke blog kau ni...


jangan bimbang, aku dah rasai.. ahahaha... sedap sungguh main...


main badminton...

ザ-sylver- S said...

@hidney: haha, ke crtl+f4 ??

@zulfikar: tu la sal, pas ni sape2 add kat fb, kene scan dlu cek straight ke idak,kalu tak aku mntak tips dari ko dlu ..

Anonymous said...

mmg meraban..haha

yanmaneee said...

calvin klein underwear
kd 12
supreme clothing
air jordan
balenciaga
longchamp bags
jordan shoes
hermes birkin
timberland outlet
off white hoodie

fiseigh said...

Your Domain Name Discover More Here click for source basics you can try these out Bottega Veneta Dolabuy

Related Posts with Thumbnails